حضور معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی در جمع تولید کنندگان و توزیع کنندگان خراسان رضوی

حضور معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی در جمع تولید کنندگان و توزیع کنندگان خراسان

سفر دکتر عامری معاونت فنی اداره کل تجهیزات پزشکی در مشهد با هدف بازدید های میدانی با تکیه بر تمرکز بر شعار سال در مورخه ۱۱ اردیبهشت سال جاری انجام شد
در این حضور ابتدا جلسه ای با حضور جمعی از تولید کنندگان و استماع نقطه نظرات ایشان انجام شد که در ادامه پاسخ های مرتبط دکتر عامری را به همراه داشت

سپس بازدید از شرکت های تولیدی ورید ، امداد طب ، آذین طب ، وصال گستر و اسوه با حضور دکتر عامری ، دکتر هاشمیان سخنگوی سازمان غذا و دارو و اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و نیز رئیس اتحادیه صنف فروشندگان انجام شد .
در طی بازدید مسائل و چالش های مرتبط مطرح و توضیحات مبتنی بر حل چالش ها توسط دکتر عامری ارائه شد .

همچنین از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در محل اتاق بازرگانی خراسان جلسه معاونت فنی ، هیات مدیره انجمن و اتحادیه صنف فروشندگان با جمعی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان برگزار گردید .
در این جلسه ابتدا قاسمی دبیر انجمن ضمن ارائه خلاصه گزارش بازدید های انجام شده را با استماع حاضرین رساند، سپس کیانی نزاد نایب رئیس انجمن توضیحات در رابطه با هدف برگزاری جلسه با حدود تولید کنندگان و توزیع کنندگان و نیز چگونگی رسیدگی با مسائل ایشان مطرح نمود

.
دکتر کرباسی رئیس انجمن تولید کنندگان به بیان اهمیت حضور دکتر عامری و الزام به پیگیری جدی تر موضوعات از طریق پیگیری های مکرر و شرکت در جلسات ادامه کل توضیحاتی مبسوط ارائه نمود
در ادامه قاسمی دبیر انجمن از تمامی افرادیکه نیاز به ارائه مسائل و چالش های فعلی داشتند دعوت نمود مسائل خویش و راهکارهای مرتبط را ارائه نمایند .
دکتر شریعت نماینده پارک علم و فناوری نیز به لزوم توجه بیشتر به تولید کنندگان و استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری در جلسات و کارگروه های مرتبط پرداخت.
پویا فر رئیس انجمن صنف فروشندگان و دکتر حیدری عضو و نماینده انجمن تولید کنندگان نیز هر یک به تفصیل موضوعات جدی در زمین گیر شدن صنعت سلامت و تهدید های مرتبط در این مقوله را بیان نمودند .

در ادامه دکتر عامری ضمن پاسخ تفصیلی به سوالات هر یک از تولید کنندگان و توزیع کنندگان لزوم برگزاری جلسات ماهیانه و منظم فی مابین اداره کل و انجمن تولید کنندگان را مطرح کرد و در جوی کاملا صمیمی تمامی مکاتبات آماده شده توسط تولید کنندگان و توزیع کنندگان را در محل اتاق بازرگانی قرائت و دستور اقدام صادر نمود که نیاز است تماما توسط تولید کنندگان محترم مورد پیگیری قرار گیرد.

در انتهای جلسه از زحمات و تلاش های آقای دکتر عامری معاونت اداره کل ، دکتر هاشمیان سخنگوی سازمان غذا و دارو، دکتر تولی رئیس اداره تولید دندانپزشکی اداره کل و دکتر حیدری نماینده انجمن تولید کنندگان توسط روسای انجمن تولید کنندگان و اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات پزشکی تقدیر بعمل آمد.

روابط عمومی انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی خراسان رضوی

  نظرات